اخبار
درحال مطلعه
شکار فرصت های کسب و کار با ایران تندر

شکار فرصت های کسب و کار با ایران تندر

توسط مدیریت وب سایتدسامبر 27, 2017

موفقیت در تجارت و کسب و کار زمانی حاصل می شود که افراد و سازمان ها، دیدگاه جامع و روشنی از حوزه کاری خود داشته باشند، تا بتوانند با به کارگیری یک استراتژی مناسب مسیر موفقیت را بپیمایند.
حضور در مناقصات و مزایده ها می تواند یک فرصت طلایی برای رشد سازمان ها و شرکت ها محسوب شود. در همین راستا ایران تندر، با سابقه بیش از یک دهه در زمینه ارائه آگهی های مربوط به مزایده ها و مناقصات توانسته گامی مهم در تسهیل دسترسی اشخاص و سازمان ها به بانک مزایده ها و مناقصات داشته باشد.
ما مصمم به رونق کسب و کار شما هستیم
از آنجایی که مهمترین هدف ایران تندر، رونق کسب و کار شما است، تمام تلاشمان را به کار برده ایم تا با ارائه سرویس های نوین و کاربردی، اطلاعیه های مربوط به مناقصات و مزایدات را در کمترین زمان ممکن و طی ساعات اداری به اطلاع شما برسانیم. در ادامه به معرفی اجمالی هر کدام از این سرویس ها می پردازیم:
سرویس دریافت اسناد فیزیکی
برخی از سازمان ها و اورگان های مناقصه گزار، مناقصاتی برگزار می کنند که برای دریافت اسناد مربوطه، نیاز به حضور فیزیکی شرکت کنندگان خواهد بود. اما از آنجا که برای انجام این کار زمان و هزینه نیاز است، ایران تندر با انعقاد قرارداد با بسیاری از این اورگان ها و سازمان ها، می تواند این کار را به جای شما انجام دهد. هزینه دریافت اسناد فیزیکی برای مشترکان صفر و برای غیر مشترکان ۴۰ هزار تومان خواهد بود.
اشتراک پیام کوتاه
با عضویت در سرویس پیام کوتاه ایران تندر می توانید به مناقصه ها ، مزایده ها ، استعلام بهاها و … بر حسب درخواست شما با امکان فیلتر و ارسال بر اساس واژه های مورد نظر، شاخه ها و زیر شاخه ها، استان و کشور، تاریخ انتشار و مهلت دریافت اسناد، سازمان مناقصه گزار و … و حاوی عنوان آگهی، سازمان مناقصه گزار، اطلاعات تماس، تضمین و برآورد و … دسترسی پیدا کنید.
اشتراک اپلیکیشن موبایل
تندر اپ دسترسی شما را در هر زمان و مکانی به مناقصات، مزایدات، نرخ ارز، استعلام بهاء و … آسان کرده است. تندر اپ با رابط کاربری آسان و کاربردی برای سیستم عامل های ios و اندروید طراحی و عرضه شده است. شما با نصب این اپلیکیشن می توانید از خدمات ایران تندر به آسانی استفاده کنید.
اشتراک ایمیل
ایمیل نیز یکی دیگر از راه های اطلاع رسانی ایران تندر است. شما با فعال سازی اشتراک ایمیلی می توانید به مناقصات، مزایدات، نرخ ارز و سایر خدمات ایران تندر در ایمیل خود دسترسی پیدا کنید.
اشتراک نمابر
برای سازمان ها و شرکت هایی که تمایل دارند اسناد مربوط به مناقصات و مزایده ها را از طریق نمابر دریافت کنند، این سرویس گزینه مناسبی می باشد. اسناد مربوطه طی ساعات اداری هر روز ارسال خواهد شد.
اشتراک سایت
شاید برای بسیاری از اشخاص، هیچ سرویسی به خوبی و کاربردی بودن سایت نباشد. ایران تندر با ارائه یک سایت کاربر پسند و البته کاربردی امکان جستجوی پیشرفته در بین مناقصه ها و مزایده ها را برای کاربران خود فراهم کرده است.
در پایان لازم به ذکر است برای تمامی سرویس های ارائه شده کارشناسان پشتیبانی ایران تندر نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

واکنش شما چیست؟
عالی
100%
خوب
0%
ممتنع
0%
چی بود؟
0%
بد
0%
بسیار بد
0%